Hej hallå!

Sitter i fotöljen hos mormor och morfar efter en heldag ute i solen. Sjukt härligt väder det har varit idag, säkert 10 grader i solen på vissa ställen, vet ni dessutom vad jag såg idag när jag kollade på vädret?
Näst Nästa måndag, den 15 april, ska det vara 17 +, ohh my ;) Det ska bli härligt eller vad tycker ni? Då ska jag se till att vara ute och rida. 
 
Jag ska iaf inte prata om det nu.. Idag har jag tagit riktigt många fina bilder! De kommer upp här, men just nu laggar det lite så bilderna blir jätte konstiga.. Men om ni vill se dom redan idag så kan ni kolla in min FB sida - Jonna Pettersson Fotografi, där lägger jag upp alla bilder jag fotar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0