Hej..

Darragh har gjort illa sig i hagen idag. Ena bakbenet, ett litet "skärsår" precis där håret börjar som troligtvis kommer från en sten i hagen. Pratade med mamma och hon tyckte jag kunde rida endå. Men han kändes lite oren  så jag struntade i det sen. Sprang med honom lite och försökte se något. Och ja jag såg att han var oren.. Gick lite med honomoch sen gick jag hem, men sen - när jag sprang med honom sista gången så såg jag ingenting längre.. Men jag vet inte.. Det var ju inte så farligt iaf. Spolade av såret med vanligt vatten och sen tvättade jag det med saltlösning också. Imorgon vilar han igen men vi ska kolla honom. 
Inte så farligt, han komemr antagligen bli frisk igen på bara några dagar. Det var ju inget stortsår och han reagerade inte när jag tröck på det. 
 
Skolan var faktiskt grym. Vi tränade på musikalen på två lektioner, AL tiden och Svenskan, idag gick det grymt. Isa filmade allt och hon hade en riktigt failvideo på mej, vad tycker ni ska jag lägga upp den här eller? Hehe.. 
Julias mamma skjutsade oss till stallet, lite synd bara att jag inte kunde rida med julia.. Men men haha. 

Kommentarer
Postat av: Julia S

Lägg upp den!!:)

2013-04-11 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0