Helloooo

Hemma igen efter en dag hos Olivia och i stallet. Olivia och jag åkte snöskoter -som ni vet- jag körde tillochmed, sjukt kul var det! Men ganska otroligt att man kan köra SNÖskoter i april... Dessutom snöar der som tusan utanför fönstret just nu. Ny istid på gång? Skulle inte förvåna mig.
 
Red ut med Matilda och Blitz. Gick ganska bra, båda hästarna var pigga. Idag red jag med bett igen, vanligt tredelat. Han har vant sig lite med Hackamoret nu och blir lite stark, så testade att byta tillbaka igen och det gick jättebra. 
 
Ikväll ska jag kika på ponnyakuten såklart och imorgon är det skola. Orkar inte.. Men det är iaf ca 45 dagar kvar, det är ju inte överdrivet mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0