Kommentar...

Av: Hilma

"Hej! :) Bossen som du red förut äger jag nu! :D"
 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Tyckte bara att den här kommentaren var så otroligt rolig att läsa. Kommer ni ihåg hästen "Bossen" jag provred i höstas? En otroligt fin skimmel iaf, som jag verkligen fastnade för. Tyvärr blev det inte så att vi köpte honom. Vi vistte inte direkt vart han hamnade eller något ang det. Men ikväll fick jag reda på det här utav Hilma. Vet fortfarande inte vem hon är eller så men det var ändå väldigt roligt att läsa.
 
Bossen var en sjukt fin häst, jag hoppas och tror att han har det jätte bra hos dej Hilma! Jag önskar dej ett stort lycka till med honom i framtiden, du och jag kanske ses på tävlingsbanorna snart? ;)
 
((Om du har en blogg eller något så får du gärna skriva den så jag kan följa din och bossens utveckling)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0