Längta

Jag är en sån person så jag gillar att ha - jag har dessutom - många bollar i luften samtidigt. Jag gilalr att göra och att ha många grejer att göra, att längta till grejer. Jag gillar att ha många saker uppskrivna i almanackan. Mamma tjatar om att jag gör för mycket grejer och att jag måste sluta att ha så många grejer inplanerade. Men nej, jag gillar det. Har man inget att längta till blir livet långsamt, tråkigt. Jag har både grejer som jag vet exakt datum på och andra grejer som jag inte riktigt vet när dom kommer ske - upp skrivna. Här är några utav dom sakerna som jag längtar till just nu...
 

- One direction konsert,8 maj
- Följa med Becka på meeting 2-5 maj
- Tävling med Cimbus 19 maj
- D ponny tiden :D
- Kreta 28 juni - ca 5 juli
- Sova hos Esther, Nu i helgen.
 
Som ni ser är det blandade grejer, vissa grejer som är nära inpå, andra långt kvar. Vissa grejer är ganska små saker medans andra är ganska stora händelser. Jag kan även längta till kvällsmaten om jag vet att det ska bli något gott, haha jag vet. Men jag tror det är viktigt att längta till saker, ha något att leva för lixom.

Kommentarer
Postat av: Esther

Hahah jag är likadan! ;) vi ses i helgen. :) kram

Svar: Haha kul ;) Åh det gör vi absolut, kram :)
Jonna Pettersson

2013-04-23 @ 12:12:54
URL: http://teamheej.blogg.se
Postat av: Mamma

Men ibland kan det vara bra att planera in lite vila ;)

2013-04-24 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0