lite riktigt uppdatering

Har haft mycket för mig och bloggen har fått lida, så blir det ibland. Igår åkte jag med en stallkompis till hennes hundvalpar, 17 st. Hur söta som helst. Men tyvärr var dom så spralliga så det blev inga bra bilder alls.. Red även Darragh igår, barbacka i grimma på banan med lite kavaletti, duktig. Red inte jätte seriöst men sånt behövs också. Vi hade iaf roligt båda två ;)
 
Just nu sitter jag i skolan, kollar hastnet.se ((som vanligt)). Har hittat några fina och det kanske blir så att vi ringer ikväll, troligtvis provrider jag på onsdag - 1 maj. Då när vi är lediga. Super taggad. 
 
Efter skolan har jag gitarr som vanligt, hoppas på att det går lika bra som vanligt. Darragh vilar idag. Jag ska hem, chilla, kolla TV, leka med Photoshop och såklart LÄGGA UPP DE FÖRSTA BILDERNA SOM JAG REDIGERAT I HELA MITT LIV, här på boggen, komemr imorgon eller ikväll. Faktiskt ganska nöjd. Får se vad ni tycker om dom haha, kanske är lite speciella :0
 
Veckans planering komemr upp under eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0