Mina djur

Jag tror inte att ni vet att jag har alla dessa djur faktiskt, men nu får ni reda på det ;)
 

*Mille - En svartvit kanin jag köpte för kanske 5 år sedan. Mysig kanin som faktiskt har blivit ganska duktig på att hoppa, men han är ganska gammal så man får ta det lite försiktigt. 
 
*Pictures - (Utalas som det stavas inte engelskt) Uppfödd här hemma, Mille är pappan. Brun och vit kanin med samma mönster som Mille. Ganska så tjock - BIFFEN ;) Haha Inte jätte duktig på att hoppa..
 
*Brownie - Uppfödd hos mej, pappa Mille. Ljusbrun kanin som är lite rädd av sig. Från samma kull som Pictures.
 
*Kiwi - Uppfödd hos mej, ett år yngre än P och B. Brun kanin som också är något rädd.. Går i samma bur som Brownie och dom är bästa vänner :)
 
*Darragh - Honom vet ni ju redan allt om. min bästavän, mitt allt. Min Ponny<3
 
*Uno - Det här är lätt mitt coolaste djur. Haha Uno, min sköldpadda. Har haft honom snart 1 och ett halft år. Om jag inte säljer honom kommer han att leva med mej ända tills jag dör. Ja han blir typ 80 år gammal. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0