Morning mah friends

Idag är jag med mamma på jobbet. Mycket tid till bloggen idag så håll ögonen öppna ;)
Äter lunch på donken idag, hoho. Darragh ska ridas ut. Mysigt, ser ut som om det blir en fin dag idag igen. Känns att våren är påväg nu. Häärligt. Däremot står det att det ska snöa igen om någon vecka.. Vad är det för fel? Men men, det hinenr förhoppningsvis att ändras och den 15 april ska det bli 17 grader varmt! Tjoohooo, summer feelings ;)
 
Dagarna hos mormor har varit jätte bra. Satt med kalvarna varje dag och myste, bara kolla på hur alla kor och kalvar beter sig är ganska facinerande faktiskt. Kolla hur dom gör och deras rutiner till skildnad från hästarna är dem ganska olika. 
 
Vi har också varit och shoppat som ni vet, ätit lunch på stan och köpt blommor. 
Jag har träffat Anna och Ylva. Hoppat med kaninerna i skogen och setat och pratat på en jättestor sten mitt ute i skogen. 
 
Aa, jätte bra dagar har det varit. 


Kommentarer
Postat av: felicia e

Hej fin blogg!
I min blogg får du följa mig och mina 2 D-Ponnyer som jag utbildar själv till SvenskaToppen :)
Kram<3

2013-04-05 @ 09:57:09
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se
Postat av: felicia e

TACK :D

2013-04-05 @ 10:58:20
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0