Nu är det fredag på riktigt

Nu kan man checka ut från skolan för den här veckan och checkan in i helgen. Om någon kvart eller så åker jag och mamma till stallet, Darragh vilar men vi måste mocka och fixa. Åker till Esther, stället där hon rider en häst som heter Miró. Ska fota henne och hästen. Sen åker vi till Esthers egna hästar och fixa lite där och ikväll blir det bara mysa, framför TV:n och datorn antar jag. 
 
Imorgon är jag hos Esther till eftermiddagen antar jag och sedan ska Darragh ridas. 
Resten utav helgen vet jag inte riktigt hur dde spänderas, men det dyker säkert upp något ;)

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Gud vad söt! :D

2013-04-26 @ 21:27:58
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0