Onsdag, Check!

Dagen idag har varit jätte bra tycker jag. Skolan var okej och alla lektioner gick väl bra.
Darragh reds på banan med snodden och han gick riktigt fint. Hade några bommar och tränade mycket på galoppvolt. Om någon hade varit där så hade det kommit film, men icke..
Ikväll har jag tränat. Herregud vad det var jobbigt. Fick jätte ont i halsen efter ( som säkert beror på att jag fick astmaanfall..) och mådde inge bra alls, men nu mår jag bättre igen och n känns det bara skönt. Jag tränar INTE för att gå ner i vikt, absolut inte - det vill jag inte. Jag tränar för att få muskler, villinte vara den där svaga taniga tjejen längre ;)
 
Imorgon går jag och Isabell (kanske Julia) hem till isabell, käkar mellis och sådär. Mamma hämtar oss vid halv 5 kanske och då åker vi till Cimbus<3 Isa fotar oss. Ska rida både lite ut och lite dressyr på banan om den är okej tror jag. Måste trimma lite inför helgens tävling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0