Tjollahopp!

Darragh var heeeelt otroligt duktig idag. Red på banan, till en början var han väldigt stretig och jobbade inte som jag ville. Mamma och jag bestämde oss för att sätta på honom snodden. Då blev han såå såå fin. Red honom både dressyr och markarbete, riktigt duktig var han. 
 
Skoldagen var sjukt låg och dötråkig.. Tråkigaste skoldagen på länge faktiskt. 
Inte många läksor den här veckan vilket är skönt.
 
Imorgon komer jag vara i skolan i hela 12 h, haha otroligt. Musikal på kvällen och jag är taggade faktiskt, undrar hur många som tänker komma. Mamma, farmor, farfar, Faster och Danne kommer iaf :)
 
Ska se om mamma kanske kan filma en snutt, men för att vara säker på att få se något är det lika bra att DU kommer eller hur? Bra. Då ses vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0