Veckans Planering v 18

Måndag: Gitarrlektion, Darragh vilar. Hem och kolla Tv BIGGEST LOSER såklart. Lägga upp bilderna jag redigerat här på bloggen, göra massa tidsinställda till er. Hjälpa mamma med maten, vi får se helt enkelt.
 
Tisdag: Skolan till 15.25 och sen bussen till stallet om det inte dyker upp något annat. Darragh SKA ridas UT. Förhoppningsvis med någon. Troligtvis inga läxor men det får vi se imorgon. Sen är det ju valborg oh vi ska nog till någon brasa skulle jag tro.
 
Onsdag: Röd dag och ledig från skolan. Såklart måste jag hitta på något kul och det blir troligtvis provridning. Har redan hittat några snyggingar, men ni vet att ni får reda på det ikväll eller imorgon om hur det blir! Kanske att min fina kompis Vilma hänger med också :D
 
Torsdag: Skola igen, efter skolan måste jag SKYNDA. Försöka att rida Darragh en snabbis innan becka och jag drar till Västervik på meeting. Hon har med sig båda storhästarna och jag ska hjälpa till och såklart fota. Riktigt roligt ska det bli. 
 
Fredag, Lördag, Söndag: Meeting hela helgen. Becka hopapr 2 klasser varje dag och jag ska försöka uppdatera så bra jag kan. Kommer hem på söndag eftermiddag kväll och då ska Darragh ridas. Hoppas att mamma kan göra något med honom på fredag/lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0