You are soooo..

Idag kom jag upp riktigt fort haha typ kvart över så det var väldigt härligt. Gjorde allt klart och gick och satte mej framför Vakna Med NRJ, och dom berättade för mig att det var torsdag idag redan, haha vad glad jag blev! 
Idag åker jag och Julia till stallet, får skjuts av Jullans mamma.
 
Jag och Julia ska rida ut en sväng. Får se vart vi tar vägen. 
Imorgon är det fredag också, tjoohoo. Är så otroligt taggad till helgen nu, ska fixa mycket med mitt PS och lära mej det ordentligt, om det finns nån som har tips så får man gärna berätta ;) Ska även följa med Becka på tävling som ni vet. Blir en helg med lagom mycket grejer och roliga dessutom! :)

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Stt bild! :)

2013-04-11 @ 14:45:38
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0