Bara lite trött idag

Blev rätt sent igår och idag måste jag säga att jag är lite sömnig.. Jag har precis gått upp ur sängen, mamma står och bakarbröd och jag väntar på att det ska bli klart så jag ka äta det till frukost. Idag är det en väldigt lugn dag, Lena har Cimbus så jag har egentligen ingenting att göra idag. En enda sak är planerad idag och det är att Julia kommer ikväll, myyys. 
 
Tänkte även ge er en uppdatering angående D-ponnyn som vi har tänkt att köpa, 
jo nu är det såhär att Mammas bil måste bytas kamrem på och det kommer inet hända förrens om en vecka, innan dess kan vi inte åka ner och veterinärbesiktiga/hämta hästen. Sen kan ägaren väldigt lite också då hon jobbar mycket. Så det känns som att detta kan ta ett tag ;) Åh, trött jag är på det här nu. Men jag hoppas att ni alla håller tummarna den här gången!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - Webrider

Tack för de fina orden och kul att du tycker som jag! Fler borde tänka igenom vad för utrustning de sätter på sina hästar :)

2013-08-25 @ 09:55:58
URL: http://amanda.webrider.se
Postat av: Malou

Fin blogg! :)

2013-08-25 @ 10:20:43
URL: http://halfbreed.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0