Dåliga (konstiga) vanor

*Jag sätter alltid på mej höger strumpa först och jag har INGEN aning om varför, det bara blir så hela tiden.. Vilka strumpor jag än ska sätta på mej, ridstrumpor, långa strumpor. Ja alla strumpor helt enkelt.
 
*Jag går aldrig på trappsteget längst ner, jag hoppar över det trappsteget på trappen som är längst ner mot marken. När jag var liten fick jag för mig att det gav otur och nu har jag bara fortsatt så, riktigt dålig ochdessutom jobbig vana..
 
*När jag sätter mig i en varm bil blir jag sugen på tuggumi den här vanan är verkligen jättekonstig.. Varje gång jag sätter mig i en varm bil blir jag otroligt sugen på tuggumi! Eftersom vi alltid har tuggumi i våran bil blir det alrdig av att bryta det betéendet heller.
 
*Jag dricker ALLTID kolsyrat vatten till måltider om jg inte får något annat med kolsyra i såklart. "Beroendet" kom efter vi skaffade en sodastream, shit vad det är gott. Mycket nyttigare än saft, läsk osv. Den här vanan varken vill eller behöver jag bryta.
 

Kommentarer
Postat av: emelie

jag sätter också på mig högra strumpan först.... ;)

2013-08-27 @ 20:39:05
URL: http://emeliegrefberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Är lika så med kålsyratvatten jag med, haah :D

2013-08-27 @ 21:14:51
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0