DUKTIGA CIMBUS

Följde NÄSTAN min planering ang ridningen med Cimbus idag. Jag red ut precis som jag skulle, men sen så fastnade jag på ett gärde istället för att rid ut hela rundan. Gud vad han va duktig! Vi tränade galoppombyten för 3dje (!!) gången i Cimbus liv. Han kan det redan! Helt otroligt vad han är lättlärd. Idag gjorde han flera stycken klockrena byten, rena och lydiga. Jätte stolt är jag över honom. Pigg var han också, taggad som tusan. Imorgon blir det dressyrlektion.
 
Skolan idag var rätt trist. Vi var ute i skogen, körde några övningar, grillade korv, håvade i sjön osv.. Alla 8:or på skolan var med. Visst hade vi rätt kul tsm ;) Men njaaa övningarna var sådär och jag hade nästan häldre valt att vara i skolan. HAHA nu låter jag som värsta pluggisen, och visst mina vänner kallar mig för det med NEJ ;)
 
Nu ska jag kolla på Idol och ha en skön kväll. Jag är otroligt trött och kan inte komma på varför..?
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefin häst!

2013-08-27 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0