Första dagen i skolan

Som ni säkert märkt har bloggen också tagit lite sommarlov i några dagar, men nu är skolan igång igen och så även bloggen. Jag har nu kommit hem från min första dag i skolan som mot förmodan ändå varit okej. Det känns inte så jobbigt att börja igen mot förmodan. Dock har jag inget direkt driv till läxorna, men men ;) Trodde det skulle kännas värre utan mina tre bästa vänner i klassen men jag träffar dom ändå så pass mycket i korridoren osv så jag tror det kommer gå okej ändå, jag har kvar några vänner vilket är tur.
 
Cimbus fick vila idag, men vi var där och kollade till honom, han mådde fint. Är så himla sugen på D-ponny nu så jag spricker nästan. B-ponny känns aldeles för litet, dessutom har jag bara ett halvår kvar på Cimbus. Mitt mål med honom är att rida en godkänd LA innan årskiftet, det tror jag defenitivt vi kommer klara av. Har planer på att rida DM i höst, det går i Lagtävlansprogrammet vilket motsvarar LA tror jag, till och med lite svårare om jag får gissa. Att genomföra det med ett godkänt resultat är mitt mål just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0