Goliat <3

Har preis varit ute och gått med lilla söta Goliat och väckt massa gamla minnen till liv. Goliat är mina grannars Shettis och det var honom jag började rida på. Det är han som lärt mig rida. Han var den första jag red på på riktigt. Och vet ni, jag åkte av VARENDA gång. Nästan varje gång gjorde jag, mamma och Goliat samma sak. Vi gick ut på ett gärde, mamma släppte oss och goliat galopperade hemmåt, fort gick det! Haha shit vad ledsen jag blev vissa gånger. MEN jag lärde mig rida och tillslut satt jag kvar. Och jag har ALDRIG varit rädd för att åka av. Jag är otroligt tacksam över vad Goliat gjort för mig, mamma också såklart, tack tack tack! 
 
Idag gick jag och Goliat till ett gärde och galopeprade lite, jag sprang med honom. Herregud vad söt han är och vad kul han tyckte att det var! Han tacktade hela vägen hem och frustade jättemycket. Skönt att jag kan ge honom något tillbaka. 
 
Goliat jag älskar dej <3
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

OJOJOJ vilket sööööööt ponny, där dog jag ;) <3

2013-08-26 @ 18:58:03
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0