Hej igen

Nu komemr jag att var tillbaka som vanliogt igen efter 4 dagars meeting och 2 dagar utan tid för bloggen, sorry. Idag är hela dagen, alla timmar upplanerade faktiskt och jag vet i minsta detaöj vad jag ska göra idag ;)
Vilma kommer om bara några minuter och sen hämtar farmor och farfar oss. Vi ska faktiskt åka och äta på någon resturang, ska bada och kolla på lite saker, hääärligt.
 
Kl halv 4 släpper f&f av oss i stallet och vi ska börja göra iordning våra ponnyer. Ikväll är det klubbhoppning och jag och Cimbus ska hoppa 50 cm i välj din egen höjd och LD avd. B. När jag hopptränade i måndags gick det inte så värts bra och jag fick smaka jord.. Vi kom helt fel på en oxer och han landade rakt i denoch river alla bommar och jag trillar i backen. När han river en oxer blir han ju som tokig och vägrar hoppa det igen.. Han stannad några gånger men sen fick jag faktiskt över honom igen, och då överhoppar han ju flera dessitmeter - mamma gissade på 70cm.. Men idag kommer det att gå bättre, håll tummarna för mig!
 
Ikväll efter jag har ridit kommer jag även få stå inne på banan och fota alla ekipage, ska bli jätteroligt och ni kommer få (förhoppningsvis) fina bilder in på bloggen!
 
Kolla in här senare under dagen då det kommer ett inlägg för alla er som har hår på huvudet ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0