Hemma

Har  nu kommit hem från 1,5 dagar hos Esther. Vi har haft det bra, kollat på hästtävlingar, fotat (Några av bilderna har ni här nere), ätit, spelat, kollat TV, pratat och såklart skrattat en hel del. Imorse tog vi våra kameror och åkte  till en tävling väldigt nära där Esthers kompis och några andra som vi kände igen skulle tävla. Det är därifrån bilderna kommer.
 
Måste även få berätta en rolig nyhet för er! Jag har nu hittat min (förhoppnignsvis) blivande nya D-ponny! En sjuåring, Isabell, Valack. Mer än så kan jag inte avslöja. Vi har varit nere och provridit den 2 ggr. Riktigt positiv och go ponny som jag tror jag kan ha mycket skoj med. Nu är det "bara" veterinärbeskitningen kvar.. Jag ber er alla att hålla tummarna. 
 
Nu måste jag sova. Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska åka och hoppa 4- hjulingen. Om ni itne kommer ihåg vem det är - En C - ponny som Darraghs nya ägare har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0