Igår och planerna för idag

Igår hade jag en sjukt härlig dag. Hängde med alla mina fina vänner och skrattade som tusan. 
Började dagen med Amanda och Vilma, vi körde moppe, bakade och lagade mat. Senare på kvällen åkte vi alla till stallet där vi  mötte upp Julia och Lisa. Jag red Tjalle, Julia Loni och Amanda red Cimbus. Vilma och Lisa hängde med och fotade. Det kommer att komma upp massor med fina bilder här! Vi hade så himla roligt, red, pratade, skrattade. Underbart! Och en helt underbar dag.
 
Idag är det tänkt så att Vilma hämtar mig snart och vi åker och bygger upp massa hinder i skogen, dä vi brukar hoppa. Sen rider vi såklart dit och hoppar. Lika kul som alltid. Det bästa är att hästarna tycker också att det är riktigt roligt. 
Ikväll hoppas jag på Bio med Amanda, Grown ups 2 :)
Hoppas ni får en lika bra dag som jag tänkte ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0