Redan trött på skolan

Hah, hur kan jag redan har tröttnat på skolan? Tur att jag har mina vänner, och dom där andra sny... ;) Idag gick vi till 15.25 och sen tog jag och Vilma moppen till stallet. Jag duschade Cimbus, smörjde osv. Sen hjälpte jag Vilma att hoppträna vilekt jag tyckte gick bra, mot slutet gick det super. 
 
Imorgon slutar jag 15.15 , jag och Julia tar bussen till stallet. Vi rider ut lite lungt skulle jag tro. Cimbus ska bara skrittas och travas med lite mjukgörande inför lördag. Är himla taggad inför lördag, Vilma följer med, tänkte att hon skulle få filma, eller fota. Inte bestämt ännu. Sen ska hon även vara med som hjälp, när man ska hålla på med Cimbus är det en hel del att göra ;)
 
Imorgon ska jag även gå på bio med mina brudar, Lisa, Bella, Julia, Ellen och Amanda. "This is us" såklart ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; åh tack vad fint skrivet <3 Puss & kram! Sånt där hjälper alltid, TACK! Mår du bra?

MVH AmandaB

Svar: Jag mår super just nu, lite trött på skolan bara ;)
Jonna Pettersson

2013-08-29 @ 20:35:08
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0