Resten Av Veckan

Onsdag: Mamma väcker mig tidigt och jag åker direkt till stallet, mockarfixar och rider Cimbus och troligtvis även Tjalle. Funderar på om jag ska rida dressyr eller markarbete på Cimbus, hmm.. Stannar i stallet till lunch då Lena hämtar mig och vi åker till Ökna där jag ska få rida Ökna hästarna som behöver komma igång nu ordentligt till skolan börjar. Ska bli jätte kul och troligtvis får jag rida Leo igen :)
 
Torsdag: Troligtvis en lugn dag med stallet då Cimbus ska få gå lite lugnare, möjligtvis rider jag Tjalle. Kanske träffar någon kompis eller så tar jag det helt enkelt bara lugnt, ägnar mig åt bloggen eller att sova ;)
 
Fredag: Kanske ska Cimbus följa med till ökna och så hoppar vi lite på terrängbanan, men det får vi se ;) Jag ska iaf troligtvis till Ökna igen och rida :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0