Fredag babe

Ohh äntligen var det fredag. Några timmar till i skolan bara sen är det loooooov. 
Ska hitta på massa skoj, har faktiskt 2 st till grejer inplanerade.
 
1. Jag ska rida och vara med min granne Jasmine, vi ska rida på deras Westernhästar, vi ska baka och vi ska spale Slender - as always ;)
 
2. Jag ska hänga med Vilma och hennes familj till nån skidbacke i stockholnm och åka skidor :D
Förtsa gången för mig men det ska bli så himla rioligt väldigt taggad!
Idag har jag matte prov också, fy och blää. Men det känns ändå som om att det komemr gå ganska bra.
Jag ska på massage direkt efter skolan i 30 minuter - så härligt. Det blir första gången, men förhoppningsvis inte den sista. Under dagen kommer också vinnaren av presentkortet presenteras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0