Sportlovs planering

Såhär är mina planer v8 - sportlovet
 
Måndag: Stockholm med Farmor, pendeltåg dit och tillbaka. Ska bli riktigt kul, en hel dag med farmor det var länge sen!
 
 
Tisdag: Måste rida och sen ska jag åka till min mormor och morfar. Tar förhoppningsvis med mej en av kaninerna :)
 
Onsdag: Har sovit hos mormor så jag stannar där till mitten av dan ungefär sen måste jag rida. Kanske att jag sover hos vilma det får vi se..
 
Torsdag: Kl. 8 åker jag och Vilma med familj till stockholm och kör på en heldag i skidbackarna. Första gången för mig.. :S Lite nervös men vilma har lovat att lära mig!
 
Fredag: Måste rida, men annars en chill dag, känns bra.
 
Lördag: Träff hos ridläraren med Cimbus och alla andra ponnyekipage som ska vara med i div 3. Ska äta och rida lektion :)
 
Söndag: Hmm.. jag vet inte riktigt, vila ut innan skolan börjar :)
 
Övriga grejer jag måste klämma in: 
Ska troligtvis rida Blitz (Matildas D-ponny) för att matida har köttelfeber den stackarn, hon har redan haft det en gång... :/ Han är en riktig snygging så det ska bli kul. 
 
Som ni märker är det ganska full uppbokat :S
~Gammal bild~

Kommentarer
Postat av: ˟ Photospiration

Låter som ett bra lov! :)

2013-02-16 @ 12:04:39
URL: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0