Torsdag

 
Idag är det torsdag och jag slutar skolan 15.05 sen ska jag rida och städa tror jag... Lugn dag i skolan utan matte och utan englskan. Jätte skönt. Darragh ska ridas ganska lugnt eftersom att Darragh reds så hårt igår.  Ut en sväng tror jag det blir. Föhoppningsvis vill någon rida med mig.
 
Imorgon vilar Darragh, träffar mina fina vänner istället ;) Några kanke stannar kvar över natten och några åker hem, det har jag sagt att dom får bestämma själva. Förhoppningsvis vill dom stanna med mig ;)
 
På lördag ska jag rida Cimbus i ridhuset förhoppningsvis Darragh också. Blir hoppning. Ska bli riktigt kul :D Ska be mamma filma så kanske det komemr upp en film här då, om videofyme vill fungera. Har planerat in en payandjump i feberuari då båda hästarna ska med.. tror det var den 9:onde.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Felicia Nilsson Brinkby

Super fin blogg :) Va med i våran tävling och vinn en design :) http://teamcafe.blogg.se/2013/january/bloggtavling.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2013-01-17 @ 17:25:47
URL: http://teamcafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0