Heeeej

Om bara några minuter hämtar mamma mej så åker vi till stallet, gör iordning Cimbus och sedan är det dags för P&J. Jag ska ändast hoppa 50 cm idag eftersom att cimbus inte är hoppad mycket alls sen förra sommaren då jag hoppade honom regelbundet. Han är lite osäker och därför satsar vi på en bra runda på 50cm istället. Nästa vecka är det KM och då hade vi tänkt att hoppa 60cm OM det känns bra. 
 
Ikväll åker jag med Becka till Sundbyholm på meeting. Hon behövde hjälp och självklart vill jag det, dessutom brukar vi ha sjukt kul. Jag ska hjälpa till med allt från att rida till att mocka ;)
Kommer stanna där till söndag kväll då vi kommer hem.
 
Jag ska uppdatera så mycket jag hinner! Ha det super bra :)
//Dessa bilder tog jag när jag var med på förra tävlingen//

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

svar; Ja, det är det. :)

2013-07-31 @ 16:32:26
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0