Hello

Sorry för dålig uppdatering under dagen.
 
Idag fick jag gå upp tidigt för att äta frukost, duscha osv. Amanda sov över. Jag, mamma och Amanda åkte runt 8 till farnor och farfar och plockade fram alla loppis grejer, stod där till två sen och vi sålde faktiskt för runt 800 kr, rakt ner i fickan ;) Nu har jag råd med kavajen jagvill köpa! Inatt stannar jag här och sover över. Vi ska snart grilla och ikväll kollar vi nog på TV. 
 
Imorgon hämtar mamma mig någon gång under dagen så ska vi hem och ringa på massa hästar i skåne, senare på kvällen åker vi till Cimbus så ska jag rida honom lite. Igår hoppade jag honom lite i skogen, red dessutom en lång runda med vilma vilket uppskattades rejält från busen. 
 
Roligare inlägg kommer, promise!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt ponny!

2013-07-13 @ 20:41:14
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0