2 juni

Hejsan!
Vaknade precis, kollar ut genom fönstret och ser att det inte direkt är något bra väder just nu. Men klart.se säger att det ska skina upp till kl 11 iaf, sen ska det dock åska ett tag men efter det blir det skinande sol och 24 grader  :) Helt otroligt, står att det ska vara varmt i flera veckor nu. Åh vad jag älskar det här!
 
Idag har jag inga direkta planer. Skönt. Ska nog rida grannens häst litte grann och bada med brudarna.
Ska nog ta en sväng till mitt stall också när mamma ska tömköra Tayto.
 
Vi hade det jätte kul igår men tyvärr tror jag inte att någon av dom hästarna var min nya stjärna.
 
Och idag LOVAR jag att bilderna kommer upp!
Jag skanar dej älskling <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Synd att ingen av hästarna kändes rätt...

2013-06-02 @ 09:15:05
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Jenny

Synd att det inte kändes rätt med dom hästarna.. Jättefin bild dessutom!

2013-06-02 @ 17:57:33
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0