Ännu en dag till ända

Nu har jag blivit ett par timmar äldre än när jag skrev här imorse, ganska kul att tänka faktiskt.. Men men nu ska jag inte vara någon sorts poet här utan jag ska bara uppdatera min blogg. Idag har det varit en riktigt bra dag. Jag cyklade till Vilma vid 11. Vi åt, spelade lite kort och skrattade otroligt mycket. Efter någon timme kom Amanda, vi tre gick ner till vattnet och låg ett tag på ett par däck i vattnet ett tag, snackade och skrattade. På eftermiddagen åkte vi båt och ring, jag gjorde ett riktigt stort framsteg och åkte ring (rakt fram haha) för första gången i år.. Efter det cyklade jag hem igen. Nu ska jag snart äta nybakat bröd, fortsätta kolla på TV och sen ska jag gå och sova. 
 
Imorgon hänger jag med mamma till jobbet och kl 10 ska jag till tandläkaren.. Hoppas att jag inte har några hål, det är så jobbigt. Men jag har inte haft hål på ett par år, så jag hoppas det håller i sig. Ikväll ska mamma rida hästen Crim om jag ridit ett par gånger. Bara för att det är honom hon ska hoppa på torsdag. Haha.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Boberg

Fin blogg:)

2013-06-19 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0