Chill dagen - Sista dagen

Har spanska men ingen jobbar. Väldigt chill i skolan nu. Har hål på sista lektionen och på musiken. Drar hem till Julia med Julia och Lisa. Vi skalaga mat och prata. Lika mysigt som vanligt! Mamma hämtar mig sen så åker vi till klubben på ett möte. 
 
Tänkte ge er mina planer på dom dagarna framöver här nu:
 

Torsdag: Kl 10 rider jag dressyr på Cimbus. Program ridning på hemma klubben. På eftermiddagen följer jag med Becka som ska tävla på dom nationella tävlingarna på strömsholm. 130cm denna dag. 

Fredag: Om det är fint väder blir det självklart sola på förmiddagen ;) Om jag inte åker och hoppar en C-ponny i stallet där Darragh står, det visar dig. På eftermiddagen följer jag med Becka igen till strömsholm. Denna dag hoppar hon ev 140cm.. Det är så pass att jag blir nervös :S
 
//Snart kommer bildbomben på mej och Cimbus//
Beeeeebis som hoppar bebis hinder ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0