Glad midsommar

Idag är det midsommar och jag kommer fira dagen med min mamma, Oliva och hennes familj. Blir hur mysigt som helst. Nu runt lunch åker jag och mamma till borgen och firar midsommar med tårta och massa folk. Sen på eftermiddagen åker vi till Olivia där vi äter kvällsmat och sedan sover över. Jag har dessutom gjort midsommar kransar åt mej och mamma, ganska nöjd med tanke på att det var första gången. Bättre bilder ska jag försöka fixa på dom !

Gården var en både riktigt dålig och bra. Min dröm häst, den perfekta hästen för mig, gick inte igenom veterinärbesiktningen. Vilken jävla skit rent ut sagt. Hästen var perfektion! Perfekt bygd, skit bra hoppkapacite, riktigt bra gångarter, precis så att rida som jag vill ha den, och sen går den inte igenom veterinärbesiktningen?! Först blev jag sjukt ledsen nu är jag mer arg och besviken. Jag får försöka släppa det men det är svårt, riktigt svårt..

Trackback
RSS 2.0