Godmorgon

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag kommer ett inlägg om både i lördags och igår :)
 
Lördag: Jag gick upp ungefär när jag vaknade, kl 9. Vid 11 cyklade jag till Vilma och Ellen. Vi cyklade sedan vidare till sjön och åkte ring efter båt. Jag är så feg så jag åkte dock inte, jag fotade hah. Några bilder kommer. 
När bensinen tog slut Cyklade vi tillbaka hem till Vilma och lagade mat och åt, jättemysigt. Sen åkte Ellen hem, men då hade Madicken, vilmas Kusin hunnit komma. Under tiden vi åt bestämde vi oss för att cykla till maddan och sova där. Väl när vi var där skulle Madicken hoppa två stycken hästar. Och efter det åkte vi fyrhjuling och mini cross, jvlar vad roligt det var! Madickens papap kom med donken och vi åt efterrätt, kollade på Baksmällan innan vi gick och la oss. Sov som en stock.
 
Söndag: Vaknade upp med Vilma och Maddan. Vi åt frukost och gick sedan direkt ut och åkte fyrhjuling och minicross igen. Denna gången gick det inte lika bra, vilma gjorde illa sig lite och crossen gick lite sönder.. ;) Men men. Runt lunch kom mamma och hämta mig och då hade dom 2 hundarna som skulle komma till mig kommit! det är två stycken Jackt labbar en svart och en gul, Stella och Nicki. Så när vi kom hem gick jag en promenad och sen hoppade jag lite med dom. Kollade lite på TV och gick sen och la mig.
 
Idag: Idag var jag tvungen att gå upp 05.45 och gå ut med hundarna. Kallt var det ute så jag skippade shortsen till skolan och satte på mig ett par svarta jeans från JC och en ganska tjock tröja. Mys. Idag är det brännbollsturnering i skolan och tydligen har dom "lottat fram" att våran klass (7C) ska få möta alla 9 or -.- Asså vi kommer ju dö på riktigt.. 
 
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka hem eller åka med någon kompis hem eller åka och hoppa en C.ponny. Vi får se. Men det får ni reda på. Kommer även en veckans planering.

Kommentarer
Postat av: Unn

Jätte fin bild på dig och Darragh!

2013-06-10 @ 13:58:46
URL: http://wwwseglarbruden.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vilken söt bild!

2013-06-10 @ 20:30:30
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0