Igår och idag

Hejsan Hoppsan! 
Idag är det fredag fats det känns som söndag.. Eftersom vi redan varit lediga 1 dag. Idag är det iaf precis som igår - jag ska följa med Becka på tävling på strömsholm. Igår tävlade hon 1.30, idag blir det 1.40. Herregud vad nervös jag kommer vara ;) Igår levererade dom iaf och utav ca 60 starter gick 7 st felfria, Becka var 1 av dom och placerade sig som nummer 7. Jätte kul var det och kameran hängde såklart med. (Ni får ett smakprov här, kommer mer under helgen.) Kamerna kommer även vara med idag och jag klickar så många jag bara kan ;)
 
Vet att det är lite halv taskig uppdatering nu, men snart är det sommarlov och då kommer jag börja riktigt ordentligt igen. 

Kommentarer
Postat av: Fälting

Fina bilder. *-*

2013-06-10 @ 13:56:44
URL: http://nattstad.se/vilmafalting

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0