Lååång helg

I lördags var jag och tävlade på hemma klubben. Det var sista gången med laget - finalen alltså. Cimbus var sjuuukt fin på fram ridningen, men när vi kom in på banan så hade han lämnat sitt fina steg och 75 % av energin utanför staketet och ville inte hämta det igen.. Men han gick i en stadig form och var fin så dock lite seg och jag antar att det var det som dommaren inte gillade för mina procent var otroligt låga. Men det var många av dom andras också, men ändå. Jag blev lite besviken - dock mest på dommaren och inte så mycket på mig själv och hästen. Men men så är det ibland. Dessutom var det varmt och det gillar inte min prins.. Men laget kom ändå två för dagen och vi VANN hela div 3. Sjukt kul, grymt lag med grymma lagkamrater. Nu taggar vi div 2 i höst. 
 
Idag - även fast jag inte tävlade - var jag tvungen att gå upp 05.30 för att vara funktionär på hemma klubben eftersom att det var storhästtävling idag.. Så jag fick ändå släpa mig upp. Jag satt i cafeterian hela dagen. Nu är jag så trött så jag känner mig faktiskt sjuk. Men jag fick i mig lite mat och mår något bättre. Ska faktiskt gå och sova snart. Så jag orkar upp ur sängen överhuvudtaget imorgon.
 
Sov gott!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det att vara kommpis med Joanna b? :D

2013-06-16 @ 23:32:58
Postat av: Anonym

Hur är det att vara kommpis med Joanna b? :D

2013-06-16 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0