Midsommarafton och midsommar dagen.

-Förlåt för att det kom sent-
 

Tänkte berätta för er om min midsommar. Först på förmiddagen sov jag lääänge och sedan gick jag upp, åt jordgubbar med brädde och socker till frukost. Valde fina kläder och gjorde midsommar kransar till mig och mamma. Första gången ju, så jag blev nöjd. Åt sen midsommar lunch, lax och potatis med mamma utomhus såklart - i solen eftersom att vi hade tur med vädret. Efter lunch åkte vi till borgen, träffade grannarna, Julia och Lisa var där. Vi dansade runt stången och hade det mysigt. 
 
På kvällen sen åkte vi till Pia, Peder och Olivia. Åt mat, spelade kort, spelade kubb och skrattade. Vi hade det riktigt mysigt. Vi sov över där. På midsdommar dagen sen hängde vi där halva dagen och sen åkt ejag och fiskade med Farfar och farmor. Jag fick 2 aborrar, haha mys :)
 
Bilder som jag fotade på mig själv, midsommarafton.
Dålig kvalité, jag vet - ledsen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0