Nu så

Hemma och tillbaka i min kära soffa igen. Hela den här dagen har varit allmänt lugn och skön. Det är bra, jag behöver vila upp mej lite. Vaknade iaf själ i huset, mamma hade åkt och jobbat. Så jag gjorde mej lite frukost och satte mej vid TV:n för att kolla på "vakna med NRJ" som alltid. Sen kom farmor hit och vi cyklade till henne. Där har jag varit hela dagen. Vi har badat, kollat TV, fikat, ätit mat, gosat med hunden. Ja vi har hunnit med det mesta. Men samtidigt har det varit väldigt lugnt och jag har hunnit vila upp mej. Det var dessutom jättebra väder och mina ben har blivit några grader brunare. 
 
Om bara några minuter kommer även veckans planering upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0