Sommar på riktigt

Kl 10.45 idag gick jag på sommarlov. Känns inte riktigt som det är sommarlov ännu men om man tänker efter så känner man hur skönt det här kommer bli. Kreta resa, lära känna den nya hästen (som jag faktiskt tror jag vet vilken), sola, bada var med kompisar. Men det aldra bästa - Ingen skola och inget plugg! Åh lättnad. Väldigt nöjd med mina betyg dessutom. Härlig känsla, kunna vara nöjd hela sommarlovet. 
 
Mamma hämtade mej direkt från skolan och vi åkte och provred. Herregud vilken ponny. Ska nog åka och kolla på den igen och sen bestämma oss på riktigt. Men vill inte avslöja för mycket. 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

Hejsan!!

Just nu har jag veckan blogg, skulle vara super kul om du ville vara med ?
http://ebbalagerstrom.horseworld.se/2013/06/14/veckans-blogg/#comments

KRAMKRAM!!

2013-06-15 @ 11:55:42
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0