Veckans Planering v. 24

Tisdag: En vanlig skoladag. Fast antagligen inte direkt "vanlig". På de flesta lektionerna kollar vi nog på film eller chillar. Efter som att det snart är slut - som man längtat. Efter skolan åker jag till Ökna skolan med Cimbus för att rida lektion med Prinsen för Rolle, hoppas det går lika bra som det gjort de senaste gångerna och att vädret håller sig på topp!
 
Onsdag: Fotbollsturnering i skolan, dock är inte våran klass med utan dom som ville vara med fick vara  ett "blandlag" med andra klasser som inte heller fick ihop lag. Men men det är skit samma för jag ska inte vara med. Efter skolan åker jag hem eller till någon kompis och sen lite senare ska jag åka till stallet där Darragh står, pussa lite på honom och hoppa en C-ponny som dom har där. Jättekul.
 
Torsdag: Vi är lediga från skolan , comp dag. Ska förhoppningvis neråt i landet för att provrida två finfina ponnysar. Hoppas på det bästa för nu vill jag verkligen hitta min nya stjärna. Mamma och jag blir det nog bara den här gången. 
 
Fredag: Skolavslutning!!! Slutar 10.30 ungefär och då hämtar mamma mej hoppas jag. Antingen om vi inte provrider på torsdag blir det kanske provridning här istället, kanske ner på stan eller rida Cimbus. Det lär vi märka! Fira sommarlov ska jag iaf. 
 
 
Lördag: Tävling på hemma klubben med Cimbusen. Sista omgången i div 3. Denna gång är det LB som vi ska rida. Jätte kul ska det bli och jag hoppas att det inte är för varmt, det vore så jobbigt för då tycker ju Cimbus det är jobbigt. 
 
Söndag: Jag ska vara funktionär på smedstorps tävlingar idag är det storhäststävling istället och jag ska stå i cafeterian och springa med protokoll. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Lycka till på tävlingen på lördag! :)

2013-06-10 @ 20:09:10
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0