Veckans planering v. 25

Tisdag: Jag ska troligtvis hänga med min fina vän Vilma hela dagen. Jag antar att vi åker lite båt, badar, kanske drar till stallet och sen skrattar vi självklart mycket ;) Det blir troligtvis så att jag slaggar över där till onsdag. Man kan ju alltid gissa? 
 
Onsdag: Om jag sovit hos Vilma käkar jag frukost där och kanske hänger med henne till stallet, åker kanske ring efter båt eller badar, vi får väll se.
 
Torsdag: **Veterinär besiktning av min förhoppningsvis nya ponny - tidigt på morgonen ** TOP SECRET 
På eftermiddagen blir det hoppning med C ponnyn, Mamma (HAHA), Pia och Emelie ska också vara med. Ska bli jätteroligt hehe..
 
Fredag: Jag vet inte riktigt faktiskt har inget för mig direkt, men antagligen kommer det något - som vanligt :)
 
Ganska spännande vecka - iaf torsdag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0