Veckans Planering v. 26

Måndag: Idag alltså, förhoppningsvis händer det något roligare än att bara sitt hemma.. Kanske träffa någon kompis eller nått. Håller på att kolla runt lite ;) Ikväll senare kanske jag tar och lagar lite mat eller packar lite inför fredag.
 

Tisdag: Ska betsämma idag att vara med någon, har redan några stycken i huvudet som jag väldigt gärna skulle vilja träffa. Vi får väll se ;)
 

Onsdag och torsdag: Båda dagarna blev jag frågad om jag ville vara med på ett litet ridläger. Kommer rida på "fyrhjulingen". Jag vet inte riktigt vad vi kommer göra och sådär så vi får se. Kommer kanske lite filmer eller bilder från det så kommer ni se lite vad som händer.
 
Fredag: Planet lyfter tidigt på morgonen mot Kreta och värme. Shiiit vad härligt. Min första gång utomlands. Riktigt taggad, dock börjar lite flygrädsla krypa på mej.. Vi stannar en vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin blogg! Så kul att du ska åka utomlands. Hoppas du får det roligt! :)

2013-06-24 @ 20:08:40
URL: http://canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0