Bara att gå ut och hugga en julgran

Nejmen är det såhär våran vår och sommar kommer att se ut? Vad trevligt, det är precis det här jag längtat efter hela mitt 14 åriga liv.  Imorgon tänkte jag börja julpynta också, jag tycker det passar bättre än påskriset. 
 
Tjolahej! Vilken piss dag. Har ni kollat ut genom fönstret eller? Eller det behövs ju egentligen inte, det är bara att kolla FB - det är svårt att missa vilket väder det är idag. Dåligt gick det att rida med Julia också. Loni kunde inte stå still när Julia skulle hoppa upp, så jag fick helt enkelt rida ut själv. Var ute i 50 min i detta blåsväder. Darragh frös och jag med. han var spänd och super pigg så det gick väll lite sådär. Aja så är det ibland, jag åkte inte av iaf ;)
 
Imorgon blir det NOG en betydligt bättre dag, med ökna och allt. Ska bli riktigt kul.
Men eftersom att jag inte har någon tid till plugget imorgon får jag göra alla läxor idag. TJOHOOJAJA. Ne det är inte kul. Haha jag orkar inte med mej själv. 
 
Gud jag är bara trött, kall, flummig, hungrig, glad, sur. ALLT. Där av detta konstiga inlägg. Herreguuuuud...
- Svart och vit, glad och sur. Ja vrandras motsattser kan man säga - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0