Bästa dagen, eller hur?

Dat feeeling ;)

Fredag, åhh my love. Går änd i skolan tyvärr men så är det. 
Mamma hämtar mig direkt efter skolan och så åker vi till hööks. Måste handla nya vårskor/Skor att ha till chaps - till Dressyrtävlingarna, Tror att det blir ett par svarta, även fats dom bruna är lite snygare. Jag har hört att dom här skorna ska vara riktigt sköna iaf. Sen får jag skammra ihop alla min pengar för jag ska troligtvis också köpa ett zoomobjektiv.
 
I helgen har vi stallhelg. På lördag ska jag med Becka, ska inviga mitt nya objektiv om det blir köp av det idag. 
 
Idag är jag i bättre tid än igår och det känns bra att inte behöva stressa med det här inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina och jätte sköna!!

2013-03-12 @ 21:21:23
URL: http://emeliegrefberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0