Blablabla

Idag och igår har nästintill ALLA skrivit inlägg om nätmobbning. Visst, det är värkligen värt att ta upp för det är inte okej, meeeeen.. Det ahr blivit lite för mycket. Alla ska skriva om det just nu. Och alla skriver exakt samma sak om det. "Jag kan inte stoppa detta själv, men det kan vi tillsammans" , "Nätmobbning - måste bara utrotas". Det blir lite tjatigt. Jag vet, alla vill stoppa nätmobbning. 
 
Självklart får man skriva ett inlägg om nätmobbning nu efter denna tragiskta händelse. Men vissa bloggare skriver 56829345 inlägg om det och samma sak i varje inlägg. Nej det räcker med det nu. 
Just därför tänker jag inte skriva ett inlägg om det.
 

Så, nog om det. Dagen har varit bra hittils. Nägra fler grejer är inplanerade. 
Nu ska jag mot gympan, men idag ska jag bara sitta där och plugga ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :)

2013-03-14 @ 14:50:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0