FREDAG

Jag skrev fredag utifall att ni hade missat det.. ;)
Skolan var gaska lugn och chill, missade typ hela matten för att jag hade "friendsmöte", åh det är ju perfekt!
Det var den ända jobbiga lektionen idag.
 
Jag vet att ni inte gillar att läsa om min skoldag så vi skiter i det!
Efter skolan åkte jag och mamma till ICA och köpte lite mellis och mat till kvällen. 
Kl 16.30 var det dags för ridlektion med Darragh för Maggan. Det gick super bra, men ett inlägg om det kommer senare ikväll.
 
Jag och mamma håller just nu på och väntar att våran potaitsgratäng ska bli klar. Om 20 min börjar GLADIATORERNA. Jag och mamma ska äta chokladfondue med frukt. Dröm!
 
Imorgon är det dressyrtävling med båda pojkarna. Grymt taggad och jag tror att det kommer gå bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ditt problem som du sökte till ponnyakten, är det problemet löst??

Svar: Nej det är det inte.
Jonna Pettersson

2013-03-02 @ 18:22:49
URL: http://www.emmaskoggglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0