God natt

Ojojoj idag har det varit en lång dag!
Sitter just nu i soffan och tänker på allt jag gjort idag. Det har varit en riktigt mysig dag. Gick upp runt 6 idag igen och åkte till stallet. Åt frukost och myste i sadelkammaren. 
 
Jag red ut en sväng sjäkv också. Gick bra tycker jag. Jag red så att han fick jogga av sig lite, inga krav eller sånt. Igår reds han hårt med Becka och Holger ;)
Jag fotade hästarna lite i hagen också och dom bilderna komer upp under veckan precis som bilderna från tävlingen i helgen. 
 
Jag, Farfar, Farmor, Tobias, Mamma, Anna och Daniel hade det super skönt nere på sjön. Med 50cm (!!) is gick vi itne igenom iaf ;) Jag glömde tyvärr kameran hemma så det blev inga bilder där ifrån.. Vi grillade, alla grillade korv förutom jag som grillade kyckling istället, hehe mumms.
 
Jag åt hos farmor och farfar också, potatisgratäng med kött, super gott! 
Duschat och nu ska kudden få besök utav meeej. Skönt att sova - min favvo syselsättning just nu.
 
-Smakprov från tävlingen-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0