Har ni komit ihåg?

Inatt skulle  ni ha ställt fram klockan, gjorde ni det? De flesta mobiler och så ställer ju fram sig själva, men ändå. Jag vaknade 08.30 imorse och "YES! Mamma jag har sovit 1 och en halv timme längre än vanligt" men neej... Bara 1 halv timme. Nu är det sommar tid, inte för att det känns som det direkt..
 
Farmor och jag åker till Cimbusen idag. Får se om mamma eller Lena följer med, isånnafall skulle någon kanske kunna klicka lite kort eller filma lite. Håll tummarna. Darragh ska också ridas idag, vet inte om det blir före eller efter Cimbus. Han ska ridas ut någonstans.
 
Jag ska snart gå upp ur sängen och äta frukost. Måste verkligen städa sen också. På måndag kommer ju hela släcktträdet. Alla kommer vilja se Uno, och han är i mitt rum som just nu är kaos.. Storstädning ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0