Heellooo

Har redan hunnit fixat stallet, med mammas hjälp. Jag red medans hon fixade. Lyxigt. Jag red lite nere på gärdet idag, det var ett tag sen. Han var pigg coh stark men det gick bra. 
Snart ska jag åka vidare mot Amanda. Ska bli väldigt mysigt ;)
Har packat klart allting, sitter i soffan och väntar på att mamma ska bli klar bara. Kollar lite bloggar och videor.
 
 Skolan idag var helt ok. Började med att träna till highschool musical musikalen ;) Det gick ganska bra. Sen idag var jag somsagt miljönisse. Haha det var lite snuskigt men annars helt okej, jag var ju med Jennifer. Torkade bord, fixade med talrikar , glas och bestik. Sen ahde jag idrott och SO. 
Mamma hämatde mej och vi åkte direkt till stallet.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0