Hejsan svejsan!

Måndagar är ju dom värsta dagarna, men denna dag har faktiskt varit ganska så bra. Vi har väldigt långa raster på måndagar, klart det kan vara skönt men det hade varit bättre att snabba på så att vi skulle få sluta tidigare ;) Det går massa sjukdommar i skolan nu.. 3 av mina kompisar mådde ganska dåligt i skolan idag och 4 var borta från min klass. Det var dessutom väldigt många från hela skolan. Halsont, Ont i huvudet och feber är ungefär vad dom har tror jag . Orkar verkligen inte bli sjuk nu... 
 
Mamma hämtade mej direkt efter skolan och jag hade gitarr lektion. Gick väldigt, väldigt bra. Skönt när man känner att man gör framsteg. Någon gång när jag har blivit ännu lite bättre kan jag filma och lägga upp här för er. Men det dröjer ett tag innan jag vågar göra det ;)
 
Vi åkte sedan vidare till stallet och fixade iordning. Darragh vilar som ni vet. 
 
Nu ska jag snart äta pastacarbonara med mamma. Kolla på TV. Har inte super mycket läxor till denna vecka, jag har redan hunnit göra klart 1, musik läxan. Skönt och ha den läxan från helvetet klar. 
 
Jag har skaffat en facebook sida vid namn "Jonna Pettersson Fotografi" checka den och gilla vettja. Där lägger jag upp bilder på (mest) djur och hästar såklart. I hope you like it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0