Hoppning Darragh + Cimbus - 16/3-13

Cimbus

Ojojoj vad duktig prinsen var idag. Han bockade som vanligt och höll på under hela passet. Red kanske ca 45 minuter. Började med lite cavaletti och det gick ju bra. Sen blev det lite mer hinder och jag hoppede en liten bana. Slutade med en bana på 60 cm ;) Haha gulle hinder. Men iaf, man märker verkligen att han är en ungponny utan rutin. De första sprången var otroligt stora, och det var lixom över ett litet litet kryss ;) När han började komma igång lite hoppade han super fint och sög emot hindrena som han aldrig gjort förut, jag bara kände hur han ville frammåt. Härlig känsla. Duktig prins och jag är väldigt stolt över honom! ;)
 
Darragh

Darragh var väldigt övertaggad, haha. Han bara ökade hela tiden. Jag började med cavalettin, duktig. Hoppaade sedan lite små hinder . Sedan hoppade  jag studs och avslutade med en bana på 70 och sedan ett hinder på 80. Han var ganska duktig på studsen lite springig men de sista var riktigt bra. Banan gick bra - gick lite fort bara.. 
 
Mot slutet kändes han jätte fin. Började samla ihop sig lite mer. Men man ska sluta när det går som bäst, och det gjorde vi! :)
 
----------------------------------------------------------------------------------------------
 
Det blev ingen film, men massa bilder tagna av Emily kommer att komma upp. De kommer när stackar Emily har redigerat alla 400 bilder som vi tog idag.. Ojojoj. Haha stackars henne. Vi fotade även bilder på ett gärde som kommer att komma upp.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0